Brandul Levi’s, in colaborare cu iconul global Beyoncé, a lansat Refrigerator, al treilea capitol al campaniei REIIMAGINE. In noul film si noile imagini, Levi’s continua sa evidentieze patrimoniul brandului ca sursa de inspiratie pentru reinventare.

 

Primele doua capitole, Launderette si Pool Hall, au redeschis conversatia despre patrimoniulLevi’s, cu interpretarea neconventionala Launderette a reclamei clasice a brandului si Pool Hall,aducand un omagiu legaturilor profunde ale brandului Levi’s cu muzica si contracultura. Al treilea capitol, Refrigerator, aduce campania intr-un cadru nou – un restaurant de pe marginea drumului – unde stilul atemporal se intalneste cu increderea incontestabila. Inca o data, Levi’s a facut echipa cu regizoarea castigatoare a premiului Grammy Melina Matsoukas pentru acest capitol, care evidentiaza modul in care Levi’s ramane un fundal care sustine individualitatea, autoexprimarea si influenta culturala de azi.

Campania a fost conceputa in parteneriat creativ cu TBWA\Chiat\Day LA si produsa de de la revolućion/PRETTYBIRD.

 

Inspirat din reclama Refrigerator pentru Levi’s din 1988, acest capitol transforma spiritul original al reclamei intr-o declaratie moderna despre incredere, originalitate si putere. Amplasat intr-un restaurant insorit de pe marginea drumului, filmul reimagineaza reclama din 1988, cu Beyoncé in rol principal. In camasa emblematica Levi’s, pantaloni scurti 501 Original, un maiou alb sclipitorsi o bandana clasica rosie paisley, ea se misca cu incredere, gata sa accepte urmatoarea ei provocare. Cu un cameo special al lui Willie Jones, un colaborator al Cowboy Carter, campania conecteaza impecabil brandul cu universul artistic extins al lui Beyoncé.

 

„Levi’s nu este un brand de patrimoniu, ci o istorie incredibila, care a ramas constant in centrul culturii”, a spus Kenny Mitchell, director global de marketing al marcii Levi’s la Levi Strauss & Co. „Prin REIIMAGINE si parteneriatul nostru cu Beyoncé, unul dintre cei mai influenti artisti de azi, sarbatorim simbolurile clasice ale epocii noastre si cladim pe decade de iconografie Levi’s. Celebrand ce inseamna sa fii un lider care conduce cu scop si incredere.”

„Refrigerator” se lanseaza cu o campanie globala complet integrata, inclusiv TV, digital, social media, OOH-uri si activari de brand.

 

Campania continua traditia Levi’s de a lucra cu cele mai recunoscute talente creative ale vremurilor noastre. Matsoukas a colaborat cu directorul de imagine, castigator al premiului Emmy, Marcell Rév, si cu celebrul fotograf Mason Poole, pentru a surprinde esenta vizuala a filmului „Refrigerator”, bazandu-se pe mostenirea campaniilor si imaginii emblematice Levi’s.

 

Pentru mai multe informatii despre campania REIIMAGINE, vizitati levi.com/liveinlevis si urmariti @levis pe Instagram si TikTok.

Despre Levi’s

Brandul Levi’s simbolizeaza stilul american clasic si cool fara efort. De la inventarea lor de catre Levi Strauss & Co. in 1873, blugii Levi’s au devenit unele dintre cele mai recunoscute articole de  imbracaminte din lume, captand imaginatia si loialitatea oamenilor de generatii. Astazi, portofoliul de marci Levi’s continua sa evolueze printr-un spirit de pionierat si inovator neobosit, care este de neegalat in industria de imbracaminte. Gama noastra de imbracaminte de blugi si accesorii de top este disponibila in peste 110 de tari, permitand persoanelor din intreaga lume sasi exprime stilul propriu. Pentru mai multe informatii despre brandul Levi’s, produsele si magazinele sale, va rugam savizitati levi.com.

Despre Levi Strauss & Co.

 

Levi Strauss & Co. este una dintre cele mai mari companii de imbracaminte de marca din lume si un lider global producerea blugilor. Compania proiecteaza si comercializeaza blugi, imbracaminte casual si accesorii aferente pentru barbati, femei si copii sub marcile Levi’s, Dockers, Signature by Levi Strauss & Co., Denizen si Beyond Yoga. Produsele brandului sunt vandute in peste 110 de tari si in intreaga lume printr-o combinatie de lanturi de comercianti, magazine universale, site-uri online si are o amprenta globala de aproximativ 3.200 de magazine de tipul shop-in-shop. Veniturile nete raportate ale Levi Strauss & Co. pentru anul fiscal 2022 au fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informatii, accesati http://levistrauss.com.