Pentru sezonul Spring/Summer 2026, BOSS a prezentat la Fonderia Macchi din Milano o colectie in care functionalitatea, simplitatea si precizia sunt redefinite printr-un limbaj vizual inovator si declaratii indraznete de design contemporan.

Sub tema magnetica „The BOSS Paradox”, show-ul a adus pe catwalk tinute pentru femei si barbati care subliniaza versatilitatea brandului si celebreaza diversitatea surselor de inspiratiece modeleaza identitatea BOSS.

In centrul colectiei sta un joc de contraste: povesti aparent opuse se impletesc intr-un dialog vizual intre ordine si haos, intre rigoare si libertate. Aceasta tensiune creativa nu doar definesteestetica sezonului, ci devine o expresie a modului in care BOSS reuseste sa transforme extremele in echilibru si sa construiasca o noua forma de eleganta contemporana.

Definita de linii curate, materiale luxoase si o paleta cromatica ce oscileaza intre nuante neutre si accente solare, colectia aduce in prim-plan contrastul dintre forta si delicatete. Siluete fluide, sacouri impecabil croite, texturi usor lucioase si detalii neasteptate contureaza garderoba verii 2026 – o garderoba in care atat femeia cat si barbatul BOSS respira incredere si libertate.

CONTRASTUL CREEAZA COEZIUNE: PARADOXUL BOSS

„Arta face parte din istoria brandului BOSS. Aceasta mostenire a dat nastere colaborarii noastre cu o varietate de artisti talentati si diversi. In colectie exista straturi multiple de influenta: de la design si arhitectura, la dans contemporan – si tot ceea ce se afla intre ele”, explica MarcoFalcioni, Creative Director HUGO BOSS. „Show-ul este un tribut adus creativitatii si o nouaexplorare a relatiei BOSS cu lumea artei.”

Pentru sezonul Spring/Summer 2026, echipa de design BOSS a privit spre simplitatea si rigoarea arhitecturii, dar si spre designul industrial german al anilor ’60. Minimalismul, claritatea si precizia se regasesc in siluetele geometrice si in croielile impecabile ale colectiei.

In contrapunct, sursele de inspiratie din dansul contemporan si din libertatea exprimata de arta moderna au adus elemente de haos, fluiditate si imprevizibilitate, care destabilizeaza si, totodata, reimprospateaza estetica BOSS.

Rezultatul? O fuziune spectaculoasa intre ordine si dezordine, intre structura si libertate. Aceasta tensiune creativa creeaza o coeziune surprinzatoare, unde rafinamentul croiului intalneste vibratia artistica, iar clasicul devine extraordinar.

Paradoxul BOSS confirma inca o data puterea brandului de a transforma contrastul intr-osemnatura stilistica. Colectia SS26 nu este doar moda – este o declaratie artistica ce ne invitasa descoperim frumusetea dintre extreme.

AESTHETICS OF DECAY: cand arta devine performer pe catwalk-ul BOSS

Pentru show-ul Paradox, BOSS a transformat spatiul industrial al Fonderia Macchi din Milano intr-o experienta imersiva, printr-o instalatie semnata de artistul contemporan olandez Boris Acket. Cunoscut pentru lucrarile sale multidisciplinare ce combina lumina, umbra, miscarea si sunetul, Acket a adus pe scena o reinterpretare a uneia dintre creatiile sale emblematice – Aesthetics of Decay.

Am reimaginat lucrarea ca pe o entitate reflexiva autonoma, un performer non-uman care ghideaza modelele in timp ce defileaza, explica artistul. „Este o piesa construita pe juxtapunere: creatie si distrugere care se desfasoara in paralel.”

Astfel, fiecare model a fost parte dintr-o coregrafie extinsa, unde materialele, corpurile si lumina se intersecteaza intr-un dans continuu. Aesthetics of Decay nu doar completeaza colectiaSS26, ci ii amplifica mesajul – acela ca frumusetea se naste din contrast, iar paradoxul este sursa unei elegante atemporale.

AI: Noua frontiera a creativitatii

Pentru a crea un storytelling imersiv si dinamic in spatiul digital si pentru a initia un dialog autentic cu lumea artei, BOSS a colaborat cu patru artisti digitali din discipline diferite, fiecare cu un limbaj si o viziune artistica unica. Instrumentul lor comun: inteligenta artificiala, folosita ca mijloc de expresie creativa.

Provocarea lansata de BOSS a fost aceea de a explora conceptul The BOSS Paradox, inspirandu-se din tensiunea dintre ordine si dezordine, si de a transpune aceasta dualitate in lucrari digitale.

Rezultatul este un proiect care extinde colectia SS26 dincolo de podium, transformand-o intr-o conversatie culturala despre arta, tehnologie si viitorul creativitatii. Astfel, paradoxul BOSS nu mai este doar vizibil in tesaturi si croieli, ci traieste si in spatiul virtual – acolo unde noile frontiere ale artei sunt explorate cu curaj si imaginatie.

Un runway stralucitor si un front row de exceptie

Show-ul BOSS Spring/Summer 2026 a fost urmarit de peste 600 de invitati, transformand seara intr-un veritabil eveniment cultural si monden. In primul rand al prezentarii s-au aflat nume sonore, ambasadori ai brandului si figuri iconice ale stilului contemporan: David Beckham, Aaron Pierre, Ishaan Khatter si Khaby Lame.

Prezenta lor a adaugat un plus de magnetism si relevanta globala, subliniind legatura profundaa BOSS cu lumea sportului, filmului, culturii pop si digitalului. Podiumul si front row-ul au devenit astfel parte din acelasi spectacol al contrastelor si al expresiei autentice – exact ceea ce defineste The BOSS Paradox.

Despre BOSS si HUGO BOSS:

BOSS este brandul conceput pentru persoane indraznete, determinate, care isi traiesc viata dupa propriile reguli, cu pasiune, stil si scop. Colectiile ofera modele dinamice si moderne pentru cei care se accepta pe deplin si fara ezitari: ca propriul lor BOSS. Maiestria traditionala a marcii, costumele sportive, imbracamintea casual, denimul, articolele sport si accesoriile raspund nevoilor de stil ale consumatorului exigent. Parfumurile, ochelarii, ceasurile si imbracamintea pentru copii licentiate completeaza marca. Lumea BOSS poate fi experimentata in aproximativ 500 de magazine proprii din intreaga lume. BOSS este marca principala a HUGO BOSS, una dintre companiile lider pozitionate in segmentul premium al pietei globale de imbracaminte. Grupul ofera colectii in 129 de tari, in peste 8.000 de puncte de vanzare si online in 74 de tari prin intermediul hugoboss.com. Cu peste 18.500 de angajati in intreaga lume, compania, cu sediul in Metzingen (Germania), a inregistrat vanzari de 4,3 miliarde de euro in anul fiscal 2024.