In virtutea succesului colaborarilor lor anterioare, brandul Levi’s si Denim Tears revin cu cea de-a patra colectie, care aduce un omagiu bogatului mozaic cultural reprezentat de New Orleans si traditiei amerindiene Black Masking. Cea mai recenta colectie de la Levi’s si Denim Tears onoreaza arta, rezilienta si spiritul comunitar al Tinerilor Vanatori Seminole si al veneratului Big Chief Demond Melacon, prin piese concepute atent care imbina mostenirea si imbracamintea stradala contemporana.

A patra colectie Levi’s x Denim Tears ofera opt piese noi. Foto Trucker si Photo Jeans prezintaarticole de imbracaminte imprimate cu fotografii care ii surprind pe Tinerii Vanatori de Seminole in tinuta de ceremonie, imortalizand maiestria vibranta si semnificatia culturala a acestei traditii. Fiecare piesa foto imprimata este supusa unui proces intentionat de imperfectiune in timpul imprimarii, asigurandu-se ca nu exista doua articole exact la fel, onorand natura artizanala a costumelor indiene Mardi Gras in sine. Jacheta Photo Trucker are o silueta relaxata, usor scurtata, bazata pe designul emblematic Type III, in timp ce jeansii Photo asortati isi trag inspiratia din modelul 568 Stay Loose.

Inspirandu-se mai departe din mostenirea New Orleans, jacheta si pantalonii sport au o spalare mijlocie indigo cu blocaj de culoare inchisa, infrumusetate cu imprimeu fleur-de-lis din bumbac – un simbol profund legat de radacinile frantuzesti ale orasului. Dungile aurii cu aspect de franghie evoca detaliile ornamentate ale uniformelor de fanfara, un alt element semnificativ al expresiei culturale a orasului.

Hanoracul cu guler crewneck continua explorarea tematica a colectiei cu o baza neagraprespalata, cu aceeasi broderie din bumbac fleur-de-lis. Intre timp, tricoul de baseball combinaimprimeul floral cu vichy, are maneci trei sferturi, este de culoare verde inchis, evocand modele de fete de masa din sud, care simbolizeaza adunarile de familie si sarbatoarea comunala.

Completand colectia sunt accesorii care onoreaza practicile culturale: un Durag mid-indigo cu imprimeu floral din bumbac si o palarie imprimata cu fotografii, care prezinta aceeasi tehnica de imperfectiune intentionata folosita in intreaga colectie.

„New Orleans reprezinta o intersectie unica de influente culturale africane, indigene si franceze,care au modelat identitatea americana in moduri profunde”, spune Tremaine Emory, fondatorul Denim Tears. “Aceasta colectie onoreaza traditiile sacre ale indienilor Mardi Gras in timp ce le recunoaste relevanta continua in cultura contemporana. Imperfectiunile intentionate in procesul nostru de tiparire reflecta atingerea umana din spatele acestor traditii – ceva care nu poate fi produs in masa sau replicat.”

A patra colectie Levi’s x Denim Tears a fost fotografiata in New Orleans, imortalizand membrii Young Seminole Hunters, surprinzand legatura autentica dintre aceste piese vestimentare si comunitatea pe care o celebreaza. Colectia s-a lansat la nivel global pe 4 aprilie si estedisponibila pe Levi.com.

Despre Levi’s

Brandul Levi’s simbolizeaza stilul american clasic si cool fara efort. De la inventarea lor de catre Levi Strauss & Co. in 1873, blugii Levi’s au devenit unele dintre cele mai recunoscute articole de  imbracaminte din lume, captand imaginatia si loialitatea oamenilor de generatii. Astazi, portofoliul de marci Levi’s continua sa evolueze printr-un spirit de pionierat si inovator neobosit, care este de neegalat in industria de imbracaminte. Gama noastra de imbracaminte de blugi si accesorii de top este disponibila in peste 110 de tari, permitand persoanelor din intreaga lume sasi exprime stilul propriu. Pentru mai multe informatii despre marca Levi’s, produsele si magazinele sale, va rugam savizitati levi.com.

Despre Levi Strauss & Co.

 

Levi Strauss & Co. este una dintre cele mai mari companii de imbracaminte de marca din lume si un lider global producerea blugilor. Compania proiecteaza si comercializeaza blugi, imbracaminte casual si accesorii aferente pentru barbati, femei si copii sub marcile Levi’s, Dockers, Signature by Levi Strauss & Co., Denizen si Beyond Yoga. Produsele brandului sunt vandute in peste 110 de tari si in intreaga lume printr-o combinatie de lanturi de comercianti, magazine universale, site-uri online si are o amprenta globala de aproximativ 3.200 de magazine de tipul shop-in-shop. Veniturile nete raportate ale Levi Strauss & Co. pentru anul fiscal 2022 au fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informatii, accesati http://levistrauss.com.