DKNY anunta o colaborare indrazneata si plina de energie, prezentand-o pe Hailey Bieber drept noua imagine globala a brandului. Aceasta colaborare marcheaza un nou capitol pentru DKNY, inspirat din street style-ul newyorkez si reinterpretat prin perspectiva lui Hailey: atemporal, increzator si cool fara efort.

O muza moderna si o forta a naturii, Hailey aduce un mix unic de incredere calma, viziune creativa si stil intuitiv, cu rezonanta la nivel mondial. Ca antreprenoare de succes, model, tanara mama si personalitate incontestabila a modei, ea leaga cu usurinta lumi diferite – moda si arta, businessul si glamourul – ramanand mereu autentica.

In intreaga campanie, stilul personal al lui Hailey se afla in centrul atentiei. Fiecare tinuta surprinde instinctul ei vestimentar de a amesteca trecutul cu prezentul, combinand clasice reinterpretate din colectia capsula DKNY est. 1989 cu siluete moderne din colectia de sezon.

„Suntem incantati sa o avem pe Hailey drept imagine globala a DKNY. Dincolo de povestea ei de succes, are un stil inspirational si in acelasi timp accesibil, care surprinde perfect esenta brandului nostru. Hailey emana o energie incredibila prin atitudinea si stilul ei, intruchipand spiritul New York-ului”, declara Jeff Goldfarb, Executive Vice President al G-III Apparel Group.

Un sacou negru cu croiala structurata purtat peste o camasa alba impecabila – alaturi de jeansi relaxati si loafers masivi – surprinde perfect esenta unui look „off-duty”. O jacheta varsity reinterpretata cu litere neon evoca nostalgia intr-o maniera urbana. O jacheta denim lejera combinata cu jeansi emana o senzualitate casual, iar un sacou Glen plaid oversized, stilizat cu straturi sculpturale, reinventeaza croitoria moderna cu o nota distincta semnata Hailey.

Piesele voluminoase de outerwear contrasteaza cu cele care urmeaza linia corpului, creand un aer relaxat, dar sofisticat. Pentru Hailey, un palton din blana ecologica neagra intensa si un bomber din piele maro devin piese esentiale pentru un look street style rafinat.

Hailey trece cu usurinta intre accesoriile-cheie ale sezonului — noua geanta Hadlee Bag, geanta Paula Commuter Tote si iconica geanta Chana ’89 — fiecare avand o personalitate distincta. Tinuta este completata de simbolul absolut al New York-ului: sapca New York Yankees, reinterpretata intr-o colaborare oficiala cu logo-ul DKNY.

Fotografiat de Mikael Jansson intr-un spatiu industrial care pune in valoare estetica bruta a orasului, campania evidentiaza modul in care Hailey duce atitudinea originala DKNY in prezent. Accente de galben, culoarea emblematică a taxiurilor newyorkeze, apar pe parcursul campaniei, conectand brandul la ADN-ul sau original.

Jacki Bouza, SVP of Global Marketing and Communications la G-III Apparel Group, afirma: „Campania DKNY toamna 2025, cu Hailey in prim-plan, surprinde stilul atemporal si emblematic al brandului, aducand energia New York-ului unui public global.”

Colectia DKNY toamna 2025 este disponibila in magazinul Sport Couture din Baneasa Shopping City si pe www.sportcouture.ro.

 

 

DESPRE DKNY

 

Inca de la lansarea sa in 1989, DKNY a fost sinonima cu New York-ul – inspirata de energia si atitudinea orasului. Fondat pe o pereche de jeansi si pe dinamica sportului, DKNY este despre utilitate si functionalitate – practic si contemporan. Pornind de la principiul Donnei Karan de a crea pentru femeia care nu stie unde o va duce ziua, DKNY s-a transformat intr-un adevarat „lifestyle powerhouse” global: garderoba dinamica ce cuprinde tot ce ai nevoie pentru a trai o viata newyorkeza – oriunde te-ai afla. Astazi, brandul este reinventat inca o data, cu dragostea pentru New York servind drept muza si mentor. De la cusatura la silueta, DKNY invita lumea sa descopere noile colectii in care cultura, increderea si pulsul orasului converg, devenind parte dintr-un brand care nu este doar purtat — ci trait. Aceasta este scrisoarea noastra de dragoste pentru street style-ul autentic si energia nelimitata ce definesc ADN-ul New York-ului — o poveste ce se desfasoara intr-o noua era a accesibilitatii.