HEYDUDE, brandul global de incaltaminte casual recunoscut pentru confort si stil, colaboreaza cu muzicianul britanic de top Lewis Capaldi pentru a promova cea mai indrazneata campanie globala de pana acum: HEYDUDE Country.
Lansata odata cu mult-sarbatorita revenire a lui Capaldi pe scena, campania surprinde amestecul sau caracteristic de umor, onestitate si sinceritate. O potrivire naturala pentru mentalitatea HEYDUDE, Capaldi intruchipeaza un stil de viata in care confortul merge dincolo de ceea ce porti – este vorba despre incredere, relaxare si despre a fi tu insuti farascuze.
HEYDUDE Country nu este un loc, ci un spatiu mental. O mentalitate inradacinata in autoexprimare, autenticitate si in a te prezenta asa cum esti. Campania celebreaza un nou tip de moment cultural, in care ceea ce simti conteaza la fel de mult ca felul in care arati.
HEYDUDE, brandul global de incaltaminte casual, cunoscut pentru imbinarea stilului individual cu confortul in fiecare pereche de pantofi, il prezinta pe faimosul cantaret si compozitor Lewis Capaldi ca fiind cel mai nou ambasador al sau pentru campania globalaHEYDUDE Country.
Proaspat intors de la legendara sa revenire la Festivalul Glastonbury, dupa lansarea single-ului sau „Survive”, care a ajuns in topuri, si inainte de turneul sau cu casa inchisa, Capaldi, renumit pentru atitudinea sa pragmatica si pentru sustinerea vocala a sanatatii mintale, reprezinta perfect miscarea globala HEYDUDE, menita sa celebreze exprimarea de sine, confortul si iesirea in lume ca sinele tau deplin, nefiltrat.
Campania HEYDUDE Country surprinde spiritul bazei globale de fani in crestere a brandului si invita noi fani sa experimenteze brandul prin intermediul unor povesti ample si momente din viata reala, cu scopul de a construi o comunitate si o conectivitate si de a incuraja fanii safie cat mai autentici. In esenta, HEYDUDE Country este mai mult decat un loc, este un spatiu mental.
Parteneriatul cu Capaldi va debuta cu un scurtmetraj exclusiv care ofera o privire intimaasupra calatoriei lui Lewis Capaldi ca artist. De la gestionarea presiunilor faimei pana la reconectarea cu ceea ce conteaza cu adevarat, filmul surprinde reflectii personale, momente sincere si umorul care l-au transformat intr-un favorit al fanilor. In esenta, dezvaluie cum si-a gasit Capaldi propria versiune de HEYDUDE Country – nu un loc, ci un spatiu mental unde se simte cu picioarele pe pamant, creativ si cat se poate de el insusi.
Lewis Capaldi spune: „A fost minunat sa colaborez cu HEYDUDE, care se concentreaza pe a te simti bine in pielea ta. A face muzica este ceva ce imi aduce multaalinare. Trebuie sa faci muzica pentru tine si apoi sa speri ca oamenii se regasesc in ea”.
„Lewis reprezinta potrivirea perfecta pentru HEYDUDE Country – el intruchipeaza spiritul brandului nostru ca nimeni altul”, a declarat Michael Anthes, vicepresedinte senior si director general al HEYDUDE International. „Este autentic, usor de inteles si traieste stilul de viataaxat pe confort, pe care il celebram. Aceasta campanie este despre mai mult decat incaltaminte; este despre incredere, exprimare de sine si gasirea acelui spatiu mental unic in care poti fi tu insuti fara a–ti cere scuze. Lewis nu doar poarta HEYDUDE, el este HEYDUDE Country si abia asteptam sa impartasim aceasta energie cu lumea.”
Lansarea campaniei globale HEYDUDE Country se bazeaza pe cresterea exploziva a brandului in SUA, unde devine rapid un favorit cultural al membrilor Generatiei Z. Parteneriatul cu Capaldi este o etapa importanta pentru brand, deoarece acesta doreste saextinda HEYDUDE Country la nivel international, cu o concentrare speciala pe Regatul Unit. Anuntul vine insotit de un eveniment oficial de lansare, care va avea loc in orasul natal al lui Lewis, Glasgow.
Campania va continua sa se desfasoare in Europa cu o serie de momente experimentale neasteptate, inspirate de branduri, si activari pop-up, toate invitand oamenii sa isi gaseascapropria versiune unica a „HEYDUDE Country”, unde se pot intalni prin experiente creative comune, pasiuni personale si conexiuni semnificative.
HEYDUDE devine rapid un brand de incaltaminte preferat pentru orice, de la momente casual si calatorii, la festivaluri de muzica si tinute after work. Conceput pentru a arata relaxat, imbinand stilul cu functionalitatea, modelul Wally Stretch Sox – stilul purtat de Lewis in scurtmetrajul care provoaca reflectie – fac parte din franciza emblematica Wally si Wendy a HEYDUDE, care creeaza confort si lejeritate si se integreaza perfect in stilul creativ de zi cu zi.
Despre Crocs Inc.
Crocs, Inc. (Nasdaq: CROX), cu sediul central in Broomfield, Colorado, este lider mondial in incaltaminte casual inovatoare pentru toti, combinand confortul si stilul cu o valoare pe care consumatorii o cunosc si o apreciaza. Marcile companiei includ Crocs si HEYDUDE, iar produsele sale sunt vandute in peste 80 de tari prin canale de vanzare en-gros si direct catre consumator. Pentru mai multe informatii despre Crocs, Inc., vizitati investors.crocs.com. Pentru a afla mai multe despre brandurile noastre, vizitati www.crocs.com sau www.heydude.com. De asemenea, puteti da follow atat brandului Crocs, cat si HEYDUDE pe retelele sociale.