Cea mai recentă campanie MODIVO dedicată întoarcerii la birou explorează ideea de menținere a individualității într-un mediu corporatist. Campania postmodernă, care se inspiră din estetica distopică a lui Yohji Yamamoto și din seria de tehnoparanoizi “Severance”,  descompune  conceptul  de  work/life  balance  în  noua  realitate.  Folosind simboluri, MODIVO ne reamintește valorile atemporale – pasiunea, echilibrul vieții și căutarea fericirii, indiferent de vremurile și realitatea din jurul nostru. În cadrul campaniei, stylingul de birou a căpătat un caracter mai puțin formal, iar minimalismul a primit un nou sens – în conformitate cu tendința de quiet luxury.

Severance

Este  posibilă separarea vieții profesionale de cea privată? Este posibil să separăm emoțiile și sentimentele  de  concentrare  și  echilibru?  Separarea  este  punctul  de  plecare  pentru  noua campanie MODIVO dedicată întoarcerii la birou. Influențată de serialul TV “Severance”, aceasta explorează  o  nouă  perspectivă asupra conceptului de echilibru între viața profesională și cea privată în lumea noilor tehnologii. Creatorii campaniei, prin intermediul fotografiilor și al unui film  plasat  în atmosfere anti-utopice, reflectă asupra consecințelor noilor soluții tehnologice în contextul construirii propriei identități, precum și asupra modului în care – și dacă – munca ne definește. Este posibil să ne păstrăm individualitatea într-o lume a cadrelor corporatiste rigide?

Tematica campaniei este o invitație la un dialog comun. MODIVO deschide astfel o discuție despre valori atemporale, independente de direcția în care evoluează lumea, și despre calitățile care ne fac umani, indiferent de legile, codurile sau ideologiile în vigoare.

Individualismul într-o lume a repetiției

În această prismă cu adevărat brutală, multimarca reflectă asupra relativității lumii ideale, care va arăta foarte diferit în funcție de viziunea creatorului său. În imaginile din campania MODIVO, realitatea face aluzie la dorințele corporatiste de a crea angajatul perfect. La fel ca în serialul TV “Severance”,  acesta  este  un  robot  dezbrăcat  de  emoții  și  sentimente,  programat  să  obțină rezultate și succes – fără distracții inutile. Într-un nou ecosistem lipsit de ferestre, de natură și de viață, el este liber să ia propriile decizii, să-și creeze propria identitate, să-și facă propriile reguli. Într-o  cutie  microscopică,  proiectată  fără  cea  mai  mică  eroare,  calculată  până  la  ultimul centimetru, ființa umană este redusă la întruchiparea unei cărți de acces, o linie într-un tabel, care pune în aplicare scopurile și obiectivele unor unități superioare.

Anxietatea ca inspirație

Însoțind  protagoniștii  campaniei,  anxietatea  este  un  sentiment  care  anunță  necunoscutul,  ne influențează deciziile și ne controlează emoțiile. Pentru lumea modei, aceasta a fost întotdeauna o mare sursă de inspirație. Filmată într-o formă pe jumătate glumeață, pe jumătate serioasă, ea interpretează  sentimentul  de  individualitate  într-o  lume  a  noilor  tehnologii.  Prin  intermediul stilisticii monocrome, cu culori închise, face aluzie la estetica lui Yohji Yamamoto sau Rick Owens într-o manieră oarecum ludică.

Oglinda neagră 

Construit în jurul negrului profund, stylingul, la fel ca în Matrix, răspunde la întrebarea: suntem reali  sau  generați  de  calculator?  Sau  ne  creăm  propriul  stil,  inclusiv  în  mediul  de  birou? Look-urile  campaniei  răspund  tendințelor  de  hiper-simplificare  și  brutalism.  “Când  am  creat stylingul,  am  încercat  să  mențin  austeritatea și “impersonalitatea” care sunt foarte evidente în serialul Severance”, spune Marta Zaczyńska, stilistul campaniei. În același timp, am introdus pe furiș un pic de culoare, care apare sub forma dresurilor roșii de sub costume sau sub forma gulerului verde care se ivește de sub paltoane.” În conceperea ținutelor, ne-am inspirat din cea mai  puternică  tendință  a  ultimului  sezon – “quiet luxury”, fața contemporană a minimalismului atemporal.  Acestei  tendințe i se potrivesc cel mai bine culorile precum negrul – un simbol al eleganței,  minimalismului  și simplității, bleumarin – o culoare asociată cu siguranța, griul – un simbol al deschiderii către comunicare, și bejul – o culoare care inspiră încredere.

Costumele, un element de bază al esteticii business, au fost interpretate în imaginile campaniei într-un mod complet nou și evident. Nu numai că au devenit o reflectare a stilului celor care le poartă, dar, de asemenea, într-un mod subtil și dezinvolt, au exprimat personalitatea și nevoile lor, ascunse sub aparențele corporative. Astfel, modelele sparg dress code-ul de birou rigid prin croieli discrete și, de asemenea, prin mici detalii care completează ținutele și le conferă un nou sens “ascuns”.

 

Mai multă inspirație vestimentară pentru birou poate fi găsită în magazinul online modivo.ro, în magazinele staționare MODIVO și în aplicație.

modivo.ro @modivo_ro

MODIVORO